April 19, 2012

1694

1
 
Ciao a tutti.
 
 
6:07am Los Angeles / 10:07am Rio de Janeiro / 3:07pm Città di Castello / 3:07pm Mumbai / 10:07pm Tokyo
 
Red rose
*it's like you read the mOtherblog
 
)
 
 
 
 
 
 
 
2
 
Obama too !
 
But it's half secret. So, if you say it, say the other half of the secret, which is that am the President of the Internet. :)
And... uh - oh ! It is asked to me to say sorry to Jean - Pierre Raffarin, to don't accuse him or write his name with a third f,
and to stay righteous like him. Because it's like there was "Chronocrator" written here on my forehead, and it's official, my life don't make him laugh
out loud anymore, no way I sees him jeering at my life again, he got that, I can strike back. And all this because... guess what I found
last night ? I mean, you know, just got summoned by the court to be reminded, that I am condemned to get healed from, it's written
like that in the report, my "lack of empathy" or she send me to jail for six more months; and believe me, I understood the threat.
Therefore, yesterday I obtained a rendez-vous to a psychiatrist downtown, and, yes, sorry, "he's here again that one".
And do you know what he says to you "that one", since my phone line is wired, he tells you that there's something he found out
about you last that you're going to stop immediately. And me, am going to do as "La Toute Belle" counseled me, am going
to take an appointment to some female psychologist, who'd love to learn a thing or two about her profession.
 
 
 
Obama aussi !
 

Mais c'est à moitié secret. Alors, si vous le dîtes, dîtes aussi l'autre moitié du secret, qui est que je suis le Président d'Internet. :)

Et... oui ! Il m'est demandé de m'excuser auprès de Jean - Pierre Raffarin, de ne plus l'accuser ou d'écrire son nom avec un f en plus,

et de rester Intègre comme lui. Parce que c'est comme s'il y avait "Chronocrator" d'écrit là, et c'est officiel, ma vie ne le fait plus marrer comme

une baleine, aucune chance que je le revoie en train de se gausser d’elle. Il a compris, je peux me marrer aussi. Et tout ça parce que…

devinez ce que j’ai trouvé hier soir ! J’explique, vous savez, je viens juste d’être convoqué au tribunal pour qu’il me soit  rappelé

que je suis condamné de me guérir, c’est écrit ainsi dans le dossier, mon « manque d’empathie » ou elle m’envoi pour six mois de plus en prison ;

et, croyez moi, j’ai compris la menace. Par conséquent, j’ai obtenu hier un rendez-vous chez un psychiatre en ville et, oui, désolé,

« il est encore là celui-là ». Et tu sais ce qu’il te dit « celui-là » puisque je suis sur écoute, il te dit qu’il y a quelque chose que tu vas arrêter

immédiatement. Et moi, je vais faire comme la Toute Belle me conseille. Je vais prendre un rendez-vous chez une psychologue,

qui aimerait apprendre un truc ou deux concernant sa profession.

 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
Lauren Sivan enquète aujourd'hui
sur un voyeur de cabine d'éssayage.
 
( filmé a Los Angeles quand il était
6h30 pour eux / 15h30 ici )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
*Tu as tweeté une si belle photo de toi aujourd'hui.
( voir la page d'hier : 1692 - 13 )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
Red lips
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14
 
 
 
 
 
 
 
 
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
 
And here she is : Miss America.
 
 
Because if I forget once again to post one of her tunes...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17
 
 
am in troubles for good.
 
)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18
 
Well, since am having fun today saying am sorry, let's say it to Julie Mayer, who just like
Katherine Mayfair, should have a photo of her here since days and days, and even to Karen McCluskey !
who asked for nothing, but whose cherishing love still deserves it : am Sorry !
 
 
Including for this video.
 
)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19
 
 
 
 
 
Red lips
 
 
 
 
 
 
 
20
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23
 
 
*Chronocrator...
( something happens with the sound )
 
*master of time
 
 
 
 
 
 
24
 
 
)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25
 
 
Buenanotte, dea dell' Amore.
 
 
Copyright © Ö
Blogger Theme Minimalized by God.