March 3, 2012

1592

1
 
Hello everybody...
 
 
7:14am Los Angeles / 12:14pm Rio de Janeiro / 4:14pm Here Gmt / 9:44pm Mumbai / 12:14am Tokyo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
Modesty...
 
)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
 
 
Red rose
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19
 
 
Oh shi oh shi oh shi...
 
)
 
 
 
 
 
 
 
20
 
Amazing...
 
The ex - convict who tried to racket me...
And sent me to jail for six month thank to his lies...
He's provoking me again !... Just after I posted the pic in update 19...
He knocked at my door... Quite strongly... To ask me if the Ford Fiesta on the parking was mine...
Him who accused me of "late-night romp" till 12:30am the night before he aggressed me... While the house to house enquiry...
Said that he's the only one to have heard me doing "la fiesta" that night... And while me I say that I went to bed at 22:30pm...
 
I realized it was him when I took a look to see what was the problem with that car...
And... !?!... No doubt... He's provoking me again...
I go to the Police Station Monday... He knows it's not my car...
 
Last time... He harassed me months and months long...
Most of time i posted it all here like now... The Judge did not believed me...
She did not took that as proof that I was not lying...
But it's still online where I posted it... And someday...
Am going to have money for Real Lawyers...
 
 
 
Incroyable...
 
L'ex détenu qui esséya de me racketer...
Et m'envoya en prison pour six mois grâce à ses mensonges...
Me provoque encore !... Juste après que je mis en ligne la photo en 19...
Il est venu frapper à ma porte... Plutôt fort !... Pour me demander si la Ford Fiesta sur le parking est à moi...
Lui qui m'accusa d'avoir fais du tapage jusqu'a minuit et demi la vieille de jour où il m'agressa... Alors que l'enquête de voisinage...
Dit qu'il est le seul à m'avoir entendu faire "la fiesta"... Et que moi je dis mettre couché à 22h30...
 
J'ai réalisé que c'était lui en regardant par la fenêtre pour voir qu'elle est le problème avec cette voiture...
Et... !?!... Pas de doutes... Il me provoque encore...
Je vais au Poste de Police lundi...
Il sait que ce n'est pas ma voiture...
 
La dernière fois... Il m'a harcelé pendant des mois...
J'ai presque à chaque fois tout noté içi en ligne... La Juge ne m'a pas cru...
Elle n'a pas pris ça comme des preuves que je ne mentais pas...
Mais c'est toujours en ligne là où je l'ai posté... Et un de ces jour...
Je vais avoir le budget pour avoir des vrais Avocats...
 
 
 
 
 
 
 
 
21
 
 
He must be jealous. Again
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25
 
 
Red lips
 
 
Copyright © Ö
Blogger Theme Minimalized by God.